Thursday, September 18, 2008

Felsefi sözler(1)

''Benim eylemlerimin ahlaki olup olmadiğini onlarin hitap ettiği kitle belirler.'' F.M.Dostoyevski

''Seçeneğim kalmasa, doğa yasalarına bağlı olmayan bir evren düşünebilirim belki; ama doğa yasalarının istatiksel olduğu görüşüne asla katılmam .Tanrı,zar atarak iş görmez ! ''
Albert Einstein

''3.dünya savaşı nasıl olur bilmem ama 4.dünya savaşı taşla sopayla olacak'' Albert Einstein

''Nasıl yaşamam gerektiğini anlamaya başladığımda, nasıl ölmekte olduğumu gördüm'' L.D.Vinci

"Dehayı, kişinin kendisine verilen eğitime karşı çıkan üretken başkaldırı kapasitesi olarak tanımlıyoruz." Bernard Berenson
''Benim özel bir yeteneğim yok.Sadece tutku derecesinde meraklıyım.'' Albert Einstein

''İnsanın ön yargısını yıkmak atomu parçalamaktan zordur.'' A.Eistein

''Bilim bir kumsal bense bu kumsalın bir köşesinde oynayan küçük bir çocuğum.'' Newton

"Eğitimin gerçek amacı, insani sürekli sorular sorar bir duruma getirmektir." Bishop Creighton

"İki şey vardır ki ucu bucağı yoktur. Biri evren diğeri insanın ahmaklığı. Ama evren hakkındaki düşüncelerimden emin değilim" A. Einstein

"Kelimelerin gücünü anlamadan, insanların gücünü anlayamazsınız." Confucius

''Bu dahil bütün genellemeler yanlıştır." F.Nietzsche

"İstikrarlı ve çelişkilerden arınmış olmak, hayal gücünden yoksun kimselerin son sığınağıdır." Oscar Wilde

"Çok zeki olduğumdan değil, sadece sorunların üstünde daha çok duruyorum." Albert Einstein

''Yeteri kadar nedeniniz varsa herşeyi yapabilirsiniz.'' Jim Rohn

''İki şeye hakkım olduğuna karar verdim: Özgürlük ve ölüm. Birine sahip olamazsam ötekini isterim çünkü hiç kimse beni canlı tutsak edemez.'' Harriet Tubman

''Ne zaman yaşamını anlamsız, yüzeysel ve sıkıcı bulmaya başlarsan, şu dünya üzerinde kaç günün olduğunu düşün ve bu bilinçle davranışlarını gözden geçirerek yönlendir.'' Don Juan Matu

''Ne için burada olduğumuzu bilmiyorum ama, keyif çatmak için burada olmadığımızdan eminim'' L. WITTGENSTEIN

''Akıllı insan, düşündüğü şeyi söylemez, fakat söyleyeceği her şeyi düşünerek söyler.''
ARISTOTELES

''Kaplumbağaya dikkat et. Ancak kafasını çıkarıp risk aldığında ilerleyebiliyor.''
J.B. CONONT

No comments: